Det ska vara en bra rubrik här.

Kommer ni ihåg mig? nästan så jag skäms, det här med att blogga kanske inte är min starkste sida längre. tänkte att jag kan slänga in ett inlägg då jag inte har något annat vettigare för mig. vet inte ens när jag skrev senast och vad som har hänt. kan väl börja med att säga att jag är inskriven på arbetsförmedlingen, good for me. går på möten rätt ofta och det ger mig funderingar på varför jag inte tog tag i skolan på riktigt. ångrar mig nu efterhand när jag har behovet av grymt bra betyg och ett toppenjobb. nu förstår jag vad alla menade med att jag kommer ångra mig, lätt att vara efterklok. jaja, nog skrivet om detta, tror inte det ger er något precis. annars flyter väl livet på som vanligt, dels iaf. har mina funderingar på att bli blond igen, inte så ovanligt kanske. har en tendens till att ångra mig har jag lagt märke till.

I måndags fyllde min kära syster 22 år och det firar vi med brakfylla på fredag hemma hos henne. får se vart kvällen slutar, är ganska så sugen på rockbaren. sitter ensam vaken nu hemma i nödinge, nu förstår jag varför jag "hatar" att sova hemma. helt tomt, har beroendet av att sova med någon. ior får bli mitt offer ikväll, han kan ändå inte säga något haha. pallar inte skriva så mycket mer så sammanfattar mig kort om denna period utan inlägg! :)
- 9 månader med emil.
- jennifer & ela har fyllt år.
- tappat kontakten med en bra vän. även lite med jennifer, fast den är på g igen!
- tindra fick en valp som sedan avled.
Har faktiskt inte gjort något speciellt allt, inte vad jag kan komma på nu iaf. men ska försöka hålla igång med bloggandet nu så ni inte missar något i mitt wööönderful life.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0