Tisdag

Ganska så nyvaken, sitter och dricker kaffe nu. väntar på att toan ska bli ledig så man kan hoppa in i duschen! efter det ska jag och ela ge oss ut på en liten sökning efter svart spray till håret och troligtvis en promenad i skogen med gusse blir det också. såg att det fanns en naturstig vid stenö camping igår : )  ska nog fika hos andreas farmor idag med. resten av veckan blir väl till att slappa, med till helgen händer det grejer. på fredag ska vi bada i badtunna hos andreas kompis, en cider eller fleeer med. sen på lördag är det scoternsdag och då ska vi åka runt i en buss som dom hyrt i olika städer som avslutas med någon fest någonstans, kommer inte ihåg vad som sa. får hoppas att jag inte är för bakfull för att orka med hemfärden på söndag. nu ska jag fylla på mitt kaffe och sedan duscha! pooouuss.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0