☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻

Lite ångest över att studenten snart är här, borde rappa på lite med pluggandet. men samtidigt som jag verkligen inte ser fram emot studenten så längtar jag som fan, vet inte hur det går ihop. är väl mest själva grejen som kommer bli så sjukt roligt, allt som jag måste hinna med innan får mig att vilja skjuta fram studenten någon månad. har beställt en klänning som jag ska ha, dödar någon om den inte blir bra. skor får ni gärna tipsa om. borde väl egentligen lägga ner tänkandet till något mer viktigt, såsom apu rapporten som ska lämnas in senast torsdag. eller årsredovisningen på mitt uf företag som skulle lämnas in idag. men fan, det är väl inte sånt här ni vill läsa om? : ) helt meningslöst. nu måste jag hoppa in i duschen och sedan ta bussen till emil jobb och hämta jennifers busskort. borde även ta bussen till ale ridsport och hämta lite papper, tror nog det blir så. lovely. har all tid i världen känner jag : ) jaja, blåååggar senare.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0