Älskar vädret

Hade världens läskigaste dröm inatt, gillade den inte alls samtidigt som jag faktiskt inte hade något emot den. var lite blandade känslor. imorgon skulle alex fyllt 19. känner att det här inte alls är min vecka, så ni får ha lite förståelse om jag beter mig lite wierd : ) ingen skola idag, imorgon eller på fredag heller, kan väl underlätta. har även fått två kurser avklarade, psykologi och naturvetenskap. så nu återstår väl det värsta, typ dom tråkigaste och svåraste ämnerna.
Nu ska jag fylla på min vattenflaska och sedan möta jennifer, sitta och glassa i solen känns väl inte så fel.

Kommentarer
Postat av: empan L

engelskan lär du inte klara iaf :D "wierd"

2010-05-20 @ 18:08:14
Postat av: gabriella

menade weird!!!!

2010-05-20 @ 18:23:53
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0