Sena natten

Ännu en lyckad helg hos fixen, eller aa, fredag. imorgon ska mamma ha middag så det blir mys, kanske gött med en lugn dag i veckan? fast får se om vi drar till ett annat place senare på kvällen. u know me. idag har jag varit väldigt sugen på utgåååång, fast det svider en del i plånboken så får ta det lugnt på den fronten, ett tag iaf. vet ni vad som har stört mig hela kvällen? mitt hår, det är illa idag. riktig jävla bad hairday, inte ens locktången ville hjälpa till. funkade inte ett skit. får hoppas att bilderna blev frälsta av sanna och gav ett snyggt resultat. ännu ett fylleinlägg med groggen vid sidan om, helt jävla perfekt är jag på att blogga på fyllan. borde få en guldstjärna för det, nästan så att man tar sig ett till glas för att fira. anna gick precis och jag dör av tråkhet, vill ha röj ikväll, får hoppas att morgondagen bjuder på det. för i natt får jag väl smått dö, det klarar jag, har ju emil med mig ♥ så dör nog inte trots allt. OHLALA, I LOVE U BABY. älskar låten. nu kallar sängen, vet inte om jag borde ursäkta mig för fylleinlägget? men inget farligt skrevs ändå, i vilket fall bjuder jag på det ; ) good night my sweet korvar!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0