Min helg

Ännu en söndag och jag gillar det inte alls, helgerna springer förbi. har blivit dålig uppdatering här på bloggen nu under helgen. men kan summera dagarna lite kort.
Fredag
- Fest hos bling, princess var självklart med. efterfest hos knopp och kvällen slutade med lite väl mycket alkohol tycker jag nog.
Lördag - Jag skulle aldrig mer dricka, hela dagen spenderades i sängen och badet. var inte alls pigg, en lördag gick till spillo. sorry girls för att jag inte orkade vara med på er kväll.
Och idag är det söndag. ska hoppa in i duschen nu och sedan hoppas på att jennifer ska vakna. vi ska ta ansiktsmask och dricka kaffe. senare ska jag nog åka till min prins ♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0