I ♥ Coffee

Nu är jag vaken, eller har varit vaken ett tag men först nu är jag i ett mer vaket tillstånd. kan bero på kaffet som jag behöver för att fungera. dagen har inte börjat bra, vaknade på dåligt humör. får hoppas att det blir bättre sen för just nu vill jag bara skjuta någon : ) ska strax sola med, behövs om jag ska vara snygg till påsk. jennifer kommer också hit när hon har slutat för att sola. klockan är reeeedan halv 12 så jag måste lägga på ett kol om jag ska hinna med att sola innan bitchen kommer. bye


Kommentarer
Postat av: Christopher

Trodde det stod "I <3 Coffe" först och trodde det var refererat till mig men det var det ju inte! :(

2010-03-31 @ 19:29:51
Postat av: gabriella

haha, så fel det kan bli ibland ;/

2010-03-31 @ 19:50:51
URL: http://gpatricia.blogg.se/
Postat av: cissi

De e klart att min son e söt, de e ju jag som e mamma.. hahahaha :P Tack!!

2010-04-01 @ 08:01:56
URL: http://ccissi.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0