Fräls oss ifrån ondo?

Dagens spenderades hemma hos mia tillsammans med några fler. vi käkade god men konstig kladdkaka och rökte lite frälst vattenpipa, sanna fick lov att bli vår personliga frälsare, kommer nog få stå ut med en hel del konstigheter imorgon skulle jag tro. åh vad jag vill ha imorgon nu! kommer bli så jäääkla kul. sanna, du är ju gud, se till att fixa det på momangen. mia ska ju ha maskerad och alla kommer vara så snygga, helt otroligt, kommer knappt våga visa sig på utsidan. but hey, jag kommer ju leka zorro med mitt svärd, så folk får passa sig ; )


Kommentarer
Postat av: Mia

maskerader är bäst! :D hahaha, fast vi borde varit backstreet boys :/

2010-03-05 @ 11:28:35
URL: http://ohvodka.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0