Fascination

Vet ni vad jag gör just nu? jag dör en aning. ser hur på hur min någorlunda bruna hy bleknar och organen tynar bort inombords. jag vill bli frisk så jag kan sola och träna. man blir inte vacker på ett trollslag, vill man vara fin får man fan slita för det. jag vill att det ska bli varmare ute så man slipper ständig snuva och kan gå på långa promenader med sina vänner, eller sitta på uteserveringar och dricka chailatte. feel me? pratade med tjejerna igår om hur mycket vi vill ha sommar nununu. vi vill kunna sitta på altanen och röka vattenpipa och grilla, dricka kalla cider och sola. allt som tillhör..gå i höga heels med en kort klänning, eller bara bikini och en slapp skjorta på stranden senare på kvällen. åhååå käre gode Gud, kan inte du vara snäll att spola fram tiden lite? skiter fullständigt i vad som jag missar, så länge jag får en grym sommar tillsammans med dom bästa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk när vi ligger i varsin solstol vid stugan med varsin cider i handen! ;)

2010-03-05 @ 11:27:09
URL: http://ohvodka.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0