Puss

Nästan så att jag har glömt av mig blogg, men nu är jag tillbaks igen så ni kan sluta snyfta. egentligen inte mycket som har hänt det senaste, bara njutit av min ledighet. har inte blivit så mycket firande heller, men det tar jag igen nästa vecka då sommarens höjdpunkt utspelar sig i söderhamn med ela & andreas. vi ska glassa på någon camping och sedan blir det rockweekend, jag gillar verkligen läget. ela hämtade ut biljetterna idag så nu fattas bara packningen, liten ska den vara också. undrar hur fan det ska gå när jag suger på att packa, ela du får skaffa större bil! får sätta mig ner imorgon och skriva en liten lista på nödvändigheter.
Midsommarn spenderades hemma med familjen. blev även lite tequila hos grannen, tack vare det gick inte kvällen som planerat. orkar inte gå in mer på det, lite onödigt vetande för er del : ) sen har även jag och emil firat ett halvår, kan ni tänka er det? lite sjukt för att vara mig som oftast tröttnar snabbt men det känns bara såååå rätt. nu måste jag kila, ha det!


Kommentarer
Postat av: ela

Vi får slänga upp ett videoinlägg sen!

2010-07-02 @ 06:06:40
URL: http://knownasela.blogg.se/
Postat av: jennifer

Haha min midsommar blev helt snee ,men fick fira den med dig så något nödvändigt hända iaf xD

2010-07-12 @ 02:48:24
Postat av: gabriella

jennifer : samma sak här, kan inte klaga ändå :D

2010-07-16 @ 15:16:33
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0