Hej hej bloggeeeen

Har typ slutat blogga, eller vet inte. gillar ju det men känner att jag aldrig har någon lust. vettefan vad som har hänt sen senast jag bloggade..typ söderhamn & rockweekend festivalen. sjukt roligt hade jag där iallafall, blev ombytta roller mellan mig och ela. lillasystern fick hjälpa storasystern, helt rätt. sen har väl resten av tidet bestått av fylla, fylla och återigen fylla. nej men dels. ligger i sängen med jennifer nu och försöker få tummen ur röven och sätta på lite kaffe till oss. det är ett jävla jobb ska ni veta! jennifers tumme har typ fastnat helt, henne lär man inte se på ett tag.
Idag drar vi till moster & arne. ska fixa tatueringstid till jennifer imorgon, blir själv jävligt sugen. men plånboken tillåter inte. så vi blir borta till på onsdag, får se hur fan jag ska lyckas stå ut med jennifer. fast ger henne bara en marabou så lugnar hon ner sig. nu orkar jag inte blogga mer, men med cirkus 5 minuters lust vaje dag kan jag faktiskt komma igång igen!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0