Trött & allmänt död.

Är så jävla trött idag, helt sjukt. skar mig på fingrarna igår, gör skitont! gaby i ett nötskal. ser väldigt mysigt ut nu må jag säga, nästan så man har lust att köra in tungan i såren och slicka bort all vätska, mmmmm. så just nu är jag handikappad när det gäller saker som rör mina fingrar hoho. till och med jennifer behandlar mig som en prinsessa, behöver inte ens ta på mig skorna själv. annars var gårdagen helt ok, fast kunde varit bättre med min dude där. nuuuu somnar jag snart, kräver en hel del att knappa in bokstäverna med mina stackars fingrar. ett jävla tjöt om mina fingrar haha, men nighty nighty!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0