Lite smått och gott

Har inte varit såhär trött på länge, det är sjukt hur gött jag kommer somna ikväll. kanske blir lite svårt att ta sig upp på morgonen och sedan åka till skolan men det är helt enkelt att få tummen ur och göra det. har mega ont på insidan av min läpp, slog i mig på sänggaveln igår, lättttttt hääääääääänt (?) kan vara en ursäkt till att sjukanmäla sig ; )
Imorgon börjar min och jennifers nya diet till beachen 2010, återstår att se hur det går. ni känner oss nu.. men denna gången känns det really good, hoppas på goda resultat. har mina funderingar på att dra ner på cigg, alkohol och kaffe när jag ändå är igång, men det blir nog lite svårare att klara av. speciellt mitt älskade morgonkaffe ♥ vi får helt enkelt se hur det blir med det där tramset..en sak är säker, vi ska kommer bli så jävla snygga!


Bild från igår, jag & emil : )

Nu är det dags att dejta sängen, men först måste jag greja mig för kvällen. god natt!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0