I ♥ Coffee

Jag hade värsta kaffeberoendet i höstas, men det försvann under vintern, don't know why. och nu är det tillbaks igen, inleder varje morgon med en stooor kopp kaffe för att orka med dagen. snart kommer väl alla mina & elas kaffeträffar efter jobbet/skolan tillbaks igen. även mina & jennifer, fast hon verkar ha blivit av med sitt beroende helt, men det ska jag ordna : ) te funkar alldeles utmärkt det med, fast då ska det vara citronte med honung & mjölk, yummie! fråga mig inte varför jag publicerar ett sånt här inlägg, föll mig bara i tanken. och ibland kan mina tankar vara onödiga, men det får ni leva med : ) nu ska jag fortsätta att dricka mitt goda kaffe med lööövely musik spelandes. efter det blir det väl en tripp över till jennifer, vad skulle hon ta sig till utan mig hoho..

Pusselipuss my lovers!

Kommentarer
Postat av: o- mouth

Hahah neej det har inte försvunnit men det är bara för att min mage är som den är , men har alltid sug men orkar inte göra de:D

2010-01-13 @ 23:12:01
Postat av: Gabriella

Skärpning, kaffe på fredag innan skolan, yes please :)

2010-01-13 @ 23:16:00
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0