Great

Är helt klar, skulle precis gå till bussen och kom på att jag har glömt min plånbok hemma hos jennifer. mina busskort ligger där i och hon är i skolan, greeeeat. får se hur jag gör, väntar på att hon ska svara just nu..tror hon har lektion så får nog vänta ett tag till. väldigt bra start på en ny termin, ska börja med en ny kurs idag med, psykologi. det vill jag inte missa, verkar skitkul! psykologin börjar klockan 1, så har ett tag på mig att fixa fram busskorten. inte första gången jag glömmer mina grejer hos jennifer, om det inte är min plånbok är det min väska med plånboken i, när ska jag lära miggggg.

En sak gjorde mig iaf glad imorse, jag hittade en brun mascara i sminkväskan..eller hade fått en i julklapp men trodde att det var en svart. så jag blev happy när jag skulle prova min nya mascara, perfekt till sommaren!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0