Wihowihowihowiho

Ville bara säga god natt innan jag beger mig mot den gudomligt mysiga sängen my lovers. förstår om ni blir sugna. annas födelsedagsfirande har varit väldigt rolig med massa dans, fick en kommentar av en cool snubbe i kostym att jag dansade väldigt bra! fattar ni, han ville inte få med mig hem!!!, jag dansade faktiskt really good. helt klart att samma snubbe senare skulle fixa bord med helrör, oj oj oj oj. nej vad detta blev helt ointressant, saknar min emil inatt med, bara så ni håller er uppdaterade. är helt impad på mig själv : ) kan ju faktiskt blogga efter en utekväll, applåder till mig som kan stava. nej, vet ni vad? nu kom john blund, good night.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0