Sweet dreams

Äntligen helg, fast jag ska väl inte säga så mycket..varit "ledig" ett tag nu. jag hade världens hemskaste men ändå gulligaste dröm inatt. det var såhär att jag var gravid, magen var i perfekt storlek och jag älskade det! det är så otroligt vackert med liten gravidmage. men jag var inte säker på vem pappan var samtidigt som jag var tillsammans med emil, fattar ni hur mycket jag grät? haha. jag vågade inte berätta för emil att jag var gravid, men tror nog ändå att det var ganska märkbart. man kunde känna bebisen sparka, fast det sjukaste var att ibland så kunde man klappa den på huvudet, haha. var ett väldans vel, visste inte om jag skulle behålla det eller göra abort..men tillslut kom det ut en liten mini-isbjörn, haha jag dör..allt kändes så otroligt äkta med så när jag vaknade var jag tvungen att känna på magen ifall allt var som det skulle, haha!


Kommentarer
Postat av: mia

haha, fan va söt dröm :D

2010-02-06 @ 09:19:40
URL: http://ohvodka.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Helt rubbad :)

2010-02-06 @ 17:20:46
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0