Onsdag kväll & ett vettigt inlägg

Eftersom jag har fått klagomål från mia när det gäller min uppdatering tänkte jag att det är bäst att jag klämmer in ett inlägg. och då hoppas jag fan att du kommenterar?! din fis..har egentligen inget speciellt att skriva om då inget händer under dagarna. förutom att jag rakade bengan idag, så nu är hon fin och len som en barnrumpa. på tal om rumpor är hennes röv väldigt scary, den liksom "spänner" sig i takt med min klappning på hennes rygg, om ni fattar. ska filma nästa gång så ska ni få se en ful, slemmig kattröv. jag vet att ni gillar det : )

Jag är på ett väldigt glatt humör nu :D för imorgon är det torsdag och då är det snart helg. och på lördag ska jag ut med ela & matte, min första utgång tillsammans med syrran, kan inte bli bättre. och sedan på söndag är det alla hjärtans dag, lovely. då ska ni få massa kärlek av mig ; ) nu kallar kvällsciggen med jennifer, puss mina gaby-fans.

Kommentarer
Postat av: mia

Vi är gaby-fans allihopa (8) :D

2010-02-11 @ 12:34:27
URL: http://ohvodka.blogg.se/
Postat av: Christopher

Mest jag ;)

2010-02-11 @ 14:42:10
Postat av: Gabriella

Alla älskar mig ♥

2010-02-11 @ 15:30:43
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0