Min torsdag

Lite smått nere idag, dont know why. kanske beror på att djävulsveckan snart är här..men iaf, tror inte ni bryr er riktigt : ) har mina babes som får ta allt istället så slipper ni fälla en tår för min skull ; ) meeeen, målade mias & rasmus sovrum igår, blev väldigt fräscht må jag säga. oh likey likey, grovt sugen på att slänga ut alla mina möbler och köpa allt nytt med lite snygg färg på väggarna. tänk er cremevita väggar med mörkt parkettgolv, så jävla snyggt. har lust att flytta till en dyr lägenhet i göteborg med 4 meter i tak. ungefär en sån lägenhet som min mammas väninna har, men ni känner nog inte till henne ändå. men hon har i allafall en fin lägenhet.

Vad händer idag? måste städa mitt rum..typ dammsuga, bädda rent, damma och tvätta golv. har mina funderingar på att bona golvet med men det får nog mamma ge sig på, annars kommer det väl se förjävligt ut. senare ska jag väl vara social och spela trevlig mot jennifer & fredrik, ni vet hur det är när man hatar personer i smyg som man till tvång är tvungen att tycka om. får vänta tills imon med att träffa emil : ( feel me? helt rubbat. nu kallar vattenflaskan som står brevid mig och städningen som kommer ge gudomlingt resultat, take care!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0