Jag är bäst

Har ont i mina ben och höfter idag : ( vet inte om det är för att jag har suttit här hela dagen. funderar på att ta mig ett varmt bubbelbad och sedan bädda ner mig i sängen till en bra film. men först måste jag hem till mia och lämna hennes busskort som jag lånade i lördags. tror jag ska träffa jennifer idag med? vet inte.
Hittar inte min mobilsladd till datorn! har ju bilder och ett videoklipp på mobilen som jag ville lägga upp här på bloggen. sladden ligger inte på sin plats och jag har kollat överallt, så otroligt typsikt när jag vill ha någon specifik grej just NU. tror någon lurar med mig ibland, eller så är det bara jag som är väldigt slarvig på att hålla ordning och reda. men det vill man inte tro? jävla spöke.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0