Efterlängtade lov ♥

Nuuuu börjar mitt lov, så jävla gött. vet ni? imorgon på combi kommer två av pinklips låtar spelas, hur grymt är inte det? lady luck & run for your life, det gillas. nästan så man börjar tagga redan nu. ska strax lägga mig under solariumet och bli snygg tills imorgon. ska ha leopardstrumpbyxor och en svart enkel tubklänning med snygga accessoarer och höga klackar på mig! ela ska vara lika snygg : ) systrarna ström - gudomligt snygga rockchicks! nej men..sminket är fortfarande veligt, tror jag kör på rött läppstift och lite smått sotade ögon. esh, varför skriver jag ens allt det här? ni får ju självklart en outfit bild imorgon innan jag drar : ) fast iofs suger jag på att lägga upp sådana bilder, men vi märker ; ) nu ska jag dricka upp mitt vatten, är ju hälsosam numera, och sedan sola.
Over and out.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0