The day after på låtsas

Helt död idag, bokstavligen. inflyttningfest hos anna igår, blev inte så mycket dricka för min del men ändå känns det som jag supit för 10 år i kroppen. bakisfrossa utan att vara bakis. ska snart ta en powernap, men först duscha, inte lukta usch hoho. har ett sjukt sug på att sy idag, ska bara orka plocka fram symaskinen och allt tillbehör. har en kavaj som jag skulle behöva ändra lite på och lite annat som ska sys in. har mina funderingar på att färga håret med, kanske slänga i lite bruna slingor så mitt hår ser mer naturligt ut. fast det får vänta :) sen skulle jag behöva klippa mig med, verkligen. kanske tar fram saxen sedan, fast då får jag be någon om hjälp.. åh massa onödigt vetande, right? tror ni skiter fullständigt i att jag har mina funderingar på att leka frisör idag. fast ne.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0