Onsdag

Mötte precis upp min morbror på parkeringen, han hade laddat på mitt espresso house kort, thöööönks. imorgon klockan 12 ska jag hem till nazgol, hon ska klippa mig ; ) kände att det var på tiden. ni har ingen aning om hur slitet mitt hår egentligen är, kommer gråta när hon klipper av det haha. nyklippt till vansbro och födelsedagen, goodie.
Efter klippningen ska jag åka in till stan med jennifer, ska fika och hon ska köpa en jacka : ) kanske inte är så bra att min morbror laddar på mitt kort hela tiden, jag som ska bli fit till födelsedagen haha.. men en fika kan inte skada ; ) kanske får börja med chailatte dieten som kissie? älskar ju latte så att..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det går inte bra för oss med våran nyttighet har ja märkt;)

2009-10-29 @ 01:09:36
Postat av: Gabriella

Kanske inte ;)

2009-10-29 @ 11:53:02
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0