Fyller 18 imorgon!!

Fyller 18 imorgon, fatta hur snabbt tiden har gått. känns som igår när jag och mia satt på balkongen med en jordgubbsdrink och kom fram till att det var 130 dagar kvart tills jag fyllde år. sköna minnen : ) ge mig sommar!

Sitter hemma hos moster nu, jennifer är i skolan. ska möta hemme kl 1 när hon slutar. vi håller på med en liten plan just nu ; ) säger inte vad det är..utan det får ni märka till sommarn! får hoppas att allt går bra bara! :D

Ska nog lägga mig i mosters säng nu och försöka vila, är sjukt trött. blir nog en hel del kaffe idag. en sak till, hur grymt är inte david guettas album?! one love pratar jag om ; ) got love it!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0