Ännu en dagens

Dagens vill ha: Ett par skyhöga klackar! Dagens klädsel: Vita shorts och mammas tshirt, blir nog en liten ändring snart.. Dagens smink: Inget alls Dagens frisyr: En slarvig toffs Dagens låt: Flo rida - touch me (Y) Dagens planer: Förhoppningsvis cykla, behöver röra på mig Dagens saknad: Alexandra kanske.. Dagens bästa: Jag har pengar över från gårdagen, höhö Dagens roligaste: Akilles som brer ut sig över golvet och vill få sin snopp tvättad Dagen tråkigaste: Inte vet jag Dagens dummaste: Hon som klippte Peters man och pannlugg  Dagens misslyckande: Inget än sålänge hehe Dagens drog: Musiken Dagens köp: None Dagens godis: None Dagens humör: Happyyyyyyyy

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0