Vi kör en dagens..

Dagens vill ha: En riktig vår NU!
Dagens klädsel: Grå mjukis och rosa pyjamaströja.
Dagens smink: Inget :)
Dagens frisyr: Toffs och luggen sådär skruvad bak ni vet? hehe
Dagens låt: Någon remix på kid cudi - day n' nite
Dagens planer:  Plugga!
Dagens saknad: Nothing :)
Dagens bästa: Jadu..
Dagens roligaste: Annette (grannen) kollade igenom mammas tvätt i tvättstugan. Vi såg henne genom fönstret, HAHA.
Dagen tråkigaste: Jag har huvudvärk :(
Dagens dummaste: Vad vet jag..
Dagens misslyckande: När jag skulle namnge pappas verktyg..
Dagens drog: Datorn
Dagens köp: Inget :)
Dagens godis: Inget tror jag :)
Dagens humör: Glad som vanligt :D

Kommentarer
Postat av: ela

orka med..jävla whitetrash kärring

2009-03-01 @ 20:00:30
URL: http://knownasela.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahaha vad för verktyg ;D x'D

2009-03-06 @ 12:42:40
Postat av: Gaby

Haha, några han använde när han skulle hänga upp en hylla..

2009-03-06 @ 19:11:14
URL: http://gpatricia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dagens roliga.....

Titta är inte samma som att kolla igenom.Ser att du har glasögon kanske skall du ha dem på så ser du bättre.Kul med grannar som bryr sig.

2009-03-07 @ 13:52:23

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0