Onsdag med Lars

Dålig uppdatering, jag vet : ) men jag får olika perioder då när jag älskar att skriva och sen när jag inte har någon skrivlust alls. gick iallafall nyss upp, ska strax börja greja mig till skolan. har bara APT idag så lär väl bara vara i skolan ca en halvtimme, gött :D ibland älskar man bara lars när han kommer med sina idéer. men ibland kan han vara riktigt elak med. en klasskompis hade ingen penna en gång på lektionen så hon sa det till han, så svarade han "aa, så är det väl när man är utvecklingsstörd" haha. men även han har sina goda stunder, han kanske inte hade fått sex av frugan just då. nu ska jag käka lite frukost och börja dagen med en mätt mage : )
Ciao

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0