Sammanfattning av 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det tror jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min systers kompis fick barn? :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nope.
5. Vilka länder besökte du?
Inga :/ hehe
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Sele till Istis!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29 juni m.m
8. Vad var din största framgång 2008?
Vettefan..
9. Största misstaget?
Fanns väl en del större misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ingen aning, säkerligen haha.
11. Bästa köpet?
Ehm, kommer inte ihåg alla köp, för mycket :P
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, kläder och dricka.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Drickan, Grebbestad och tiden i lägenheten.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Afasi & filthy - Jobb, Chris Brown - Forever, Toto - Africa och David Bowie - Rock n roll suicide.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror jag :P periodvis.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Blandat mig med fel folk.
18. Hur tillbringade du julen?
At home :)
19. Blev du kär i år?
Trodde det då, men icke :)
20. Hur många one night stands?
Pass
21. Favoritprogram på TV?
Massa!
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja haha
23. Bästa boken du läste i år?
Flyga drake! Fett bra
24. Största musikaliska upptäckten?
Haha, pass
25. Något du önskade dig och fick?
Plattång kanske :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
En liten york :/
27. Årets bästa film
Massa där också..
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kommer inte ihåg, hehe.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det väl.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Blandad som fan
31. Vad fick dig att må bra?
Kompisarna :)
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jake Gyllenhaal tror jag.
33. Vem saknade du?
Ingen :)
34. Vad ser du framemot 2009?
Sommaren och partyn!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0