Promenad med Jennifer

Nu har jag varit ute och svettats lite med Jennifer :) altid lika trevligt. blir nog promenad imorgon med, fast med mamma, får se om jenni hakar på. ska bli snygg till beachen 09! som fan med, inga skrattgropar på röva här inte. älskar att känna när musklerna arbetar, man känner sig alltid så duktig och nöjd efteråt haha. dessvärre blir jag alltid sugen på något att äta, blir alltid hungrig. går och nallar lite i skåpen..men nu får det bli ändring på det. får bli någon kopp te istället :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slappa och se fram emot Lacrosse på Lundbystrand imorgon. ingen aning om vad det är förnågot men lär nog svettas en del iaf, hehe. Ciao!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0