Lite kort om helgen

Lite dålig uppdatering det senaste men jag kan helt enkelt bara skylla på att jag är för lat och bekväm för att skriva haha. är ganska sleten idag..har ätit som en gris, inte alls bra. hur blir det nu med beachen 09, det återstår att se. måste ge mig fan på att ta tag i det hela.
blev ingen stan med ela i fredags, bara lets dance :) haha, fyfan vad kul att blondinbella åkte ut. skadeglädje..fattar inte hur hon kan vara så positiv hela tiden, hon måste seriöst spela..det är något med den tjejen som jag bara inte tål.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga matte, har ett fett stort prov på fredag och jag måste klara det.
Ciao

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0