Begär

Har precis fixat mina naglar, fransk manikyr fick det bli :) very nice. gjorde även mammas. lite dålig uppdatering men jag har haft lite annat för mig helt enkelt :) har inget speciellt att skrivaom heller..vet bara att jag vill ha sommar NU! blir ju helt sjuk när jag kollar på fina vår/sommar kläder och skor. längtar så häääär mycket tills man kan gå i någon fin vippig kjol och bruna ben, ett fint blont svall skulle man inte heller tacka nej till. får bli en liten förändring snart tycker jag, mitt hår är helt dött och tråkigt. kanske får bli ett besök hos frissan och några blonda slingor i :) eller så kanske jag vill ha lite bruna slingor, det är också snyggt. har svårt att bestämma mig, kanske är därför mitt hår inte mår så bra haha.





















Denna klänningen från stylebystars.com lockar en del.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0