Fika & motionsrundor

Skolan idag, slutade tidigare så det gick som en dans. hade bara en genomgång om något enskilt arbete vi ska syssla med nu, jag ska kolla in hur handel sker mellan sverige och taiwan : ) efter skolan så gick jag och minnie och fikade, för ovanlighetens skull ni vet. fick bli scones, cream cheese och chai latte, det gillas.

Var nyss ute med mamma och rastade hundarna, hatar det men det fick gå. hon sa att hon och pappa ska börja gå i dammekärr på deras motionsrunda tre dagar i veckan, från och med nästa vecka då. självklart så ville jag göra dom sällskap : ) gick där ett x antal gånger förra våren och kommer ihåg att man blev en del svettig så varför inte :D det skadar inte och är så himla mysigt att gå där : ) ska bara försöka dra ner på alla onyttigheter nu..men det är så himlans gott så kommer bli en jävla match asså.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0