APU

Okej, det fick bli att skippa gympan idag igen..istället funderar jag på att ringa runt lite i nödinge efter APU plats. har fixat fram 13 nummer, om jag inte får jobb på något av ställerna är det ILLA. hehe, men får låta rar i tele och hoppas på att någon intervju eller liknande bokas : ) ann sa att om man inte har hittat plats fram till måndag så placerar dom ut en, och det vill jag inte. tänk så hamnar man på någon ica, då är det nästan så att man tar självmord asså. att jobba på ica utan lön är nog det sista jag vill, det är riktigt tråkigt att jobba där.

Kommentarer
Postat av: Teta

ja, jag skulle aldrig ställa mig på ica utan pengar :) haha.

2009-02-19 @ 12:22:14
Postat av: Gaby

Haha nej precis :D men för pengar hade man nog kunnat jobbat med vad som helst..nästan.

2009-02-19 @ 13:35:44
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0