Jullov

Fick ju jullov igår, så sjukt skönt. dagen började med sång och pyssel i skolan och avslutades sen med glögg och trevligt sällskap hemma hos bela : ) hon och andreas åkte ju idag, fatta hur tråkigt det kommer bli nu! vart fan ska jag nu få höra all braaaa musik?! får klara mig i ca 2 veckor med lady gaga och david guetta, haha.

Ligger i min säng nu och dricker nyponsoppa, det och blåbärssoppa är fan godare än godis och glass! :D jennifer har somnat, skulle egentligen till henne och dricka kaffe nu.. : ) men istället får det bli att skriva ner allt som jag ska packa ner med saxon på högsta volym, det gillar vi ; ) arne kommer och hämtar mig, jennifer och moster vid 4 idag, får bli en fredagskväll hemma hos honom med kinamat, mumma.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0