Tjejmiddag

Idag blir det middag hos grannen, Mia ska med. Väntar på att hon ska bli klar och komma hit. Hon är inte snabb precis..Vettefan vad jag ska ha på mig, blir väl som vanligt att jag slänger på mig första bästa klänning och ett smycke haha. Ingen plattång harj ag heller, så får väl hoppas på att Yasmine har någon..annars får Mia bannimej ta med sig hennes. Mamma har förövrigt på världens skönaste skiva! Någon med massa grym 80 tals musik, i loooove it. Man blir så sjukt taggad av den, vill bara ut och dansa på bardisken! Haha.

Var i stan igår, köpte en ansiksmask på Buttericks till halloween och en burk Chai te från Espresso House, gjorde mig en kopp sådant idag, kukars skymning vad gott det var! Haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0