Söndag

Var ett tag sedan jag skrev nu men har inte haft lust och tid till att skriva. Men såhär såg min helg ut kortfattat;

Fredag: Var med Mia, senare på kvällen träffade vi några mer.
Lördag: Var med Teta, vi drog till Ida på en såkallad fest, haha.

Och nu är det söndag. Dagen har spenderats i soffan framför tvn med Akilles : ) Han har börjat skälla nu och har sjukt mycket mer energi. Han kan även kissa helt själv nu, men han gör det dock där han och Tindra sover, haha. Ni ska bara se han när han vifftar på svansen och skäller, ååååh gud vad söt han är.

Imorgon är det skola och jag ser verkligen inte fram emot det, Teta har mitt smink med och vill inte visa mig i skolan utan smink. Folk kommer glo ögonen ur sig för jag är bara så himla snygg utan smink, nyvaken haha. Till och med jag kan bli rädd för mig själv på morgonen, då är det illa. Ska även greja mina naglar imorgon, det ser jag däremot riktigt fram emot ;o Hur snyggt är det inte på en skala med fina långa lackade naglar? Så imorgon klockan sex sitter jag och gör mig fin, yeeey.

Nu ska jag kolla på The hills have eyes. Ciao

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0