Onsdag

Segaste dagen på veckan, Lars-dagen hehe. Men jag klarade mig igenom hela dagen utan någon skolk! Hur bra är inte jag på en skala, jag har skärpt mig och börjar bli "duktig" i skolan ; )

Tror även att jag börjar bli sjuk, har en sån jobbig huvudvärk som har hållt på sedan igår, den försvinner inte gaaah. Att bli sjuk är det sista jag vill, behöver verkligen komma ikapp i skolan. Annars får det bli hemmaplugg för min skull..

Imorgon på gympan blir det Boxercise på SATS Kompassen minsann, ser inte fram emot det. Visst, det är kul..men jag har ingen ork till sånt, haha. Ska bannimej visa min Rocky Balboa sida.

Gucci ska sova hos oss idag, yeeeeeeeey : D Hon ska sova med mig, men hon löper den mensfian. Haha, pappa fick ta en strumpa med en servett som tikskydd eftersom hon inte äger ett riktigt. Fatta, en strumpa..den lilla skiten.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0