Måndag

Idag är det måndag och det innebär träning, men inte bara träning. för idag ska jag och alex åka till hennes pappas lägenhet och låna den fram till nästa onsdag, ska bli hur soft som helst. vi kommer vara helt ensamna och då får vi känna på hur det är att flytta hemifrån :) haha. men kommer även vara skit stressigt idag, vaknade nu och måste börja packa, sen ska jag åka till lägenheten och dumpa av alla grejer och sen ska jag träna. men hur ska jag hinna äta? det är inte speciellt kul att träna på tom mage, förra gången höll jag på att svimma, synen försvann fy fan. men får i alla fall försöka få in middag i schemat :) hehe. jag borde börja packa nu men jag har verkligen ingen lust, är sjukt trött. ska nog käka lite frukost nu och hoppas på ett piggare resultat, ciao :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0