Juldagen

Tog precis bort mina naglar :) var inte så svårt som jag trodde..fick klippa av dom och sedan dra bort resten. Så nu blir det att göra nya med gelé kitet som jag fick i julklapp. Får hoppas att dom blir lika snygga som mina förra ; ) Mina naturliga naglar hade fan växt till sig under, så snart är dom lika långa som mina lösnaglar var :) Fett bra!
Känns jätte annorlunda utan långa naglar, är nästan försiktigare nu när jag pysslar med grejer. Dom är så mycket tunnare, mjuka är dom också. La på lite stärkande lack nu så får hoppas att dom blir bättre innan som nya naglarna ska på :)

Gårdagen var helt okej, jag älskar julafton! Maten är ju bara underbar, kan räkna med att jag gick upp nått kilo under bara middagen haha. Skärpning asså om jag vill vara snygg för beachen 09.
Drack glögg med Ela igår med, brukar inte tycka om glögg men det som Ela hade var jättegott! Vi drack det kallt, godast så tror jag. Hatar ju varm saft så det borde nog va likadant med glögg.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0