Måndag

Snart bär det av till stan med Mia :) Får se om jag hittar något kul, tar nog Ikea på hemvägen med så jag kan köpa en ram till min Audrey Hepburn poster, om den kan komma någon gång. Hatar att vänta när jag vet att jag ska få post :D Ingen skola idag heller..kunde inte somna inatt, vet inte varför, så var inte så värst pigg på att åka till skolan tidigt i morse efter endast cirka 4 timmars sömn. Men stan är ju inte speciellt ansträngade så det orkar jag med ; ) Ska även fixa till min lugg idag, den har blivit ganska lång. Men nu måsta jag skynda mig så jag inte missar bussen! Ciao.

Jobbigt att skriva med långa naglar, haha..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0