Kaaaaallt

Kom precis in från en lite längre promenad med Jennifer, det var mysig. Gillar verkligen att vi har blivit kompisar igen, blod är tjockare än vatten trots allt :) Fryser som in i helvete nu, skit kallt ute! Jag vill ha sommar, är inte skapt för vintern haha. Mamma vädrar också så fryser ännu mer, doh.

Funderar på att fixa nya naglar redan imorgon, får se hur det blir med det. Ska fråga Ela snällt om jag får komma till henne imon och festa med henne & kompisarna (A) Går ju faktiskt med på att sitta själv hemma hos henne och passa Gucci medans hon är på krogen, får se om Emil inte ska vara hemma då. Och det är väldigt snällt utav mig tycker jag för Gucci är inte den mest lugna hunden.




Bochin mamas som hon kallas..

Kommentarer
Postat av: cissi

Haha, ni har så konstiga smeknamn på era djur, du å ela :P

2008-12-25 @ 23:02:26
URL: http://ccissi.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0