APU

Snart är det dax för APU, det ska bli gött att slippa skolan ett tag..vet dock inte vart jag skulle vilja jobba i 6 veckor. Bokade Hemtex i Nödinge nu, får väl ta och ringa till dom sedan. Annars tänkte jag kolla på til Lindex eller Kicks. Får se vart jag hamnar :) Sålänge jag inte behöver jobba på ICA, jag har jobbar där 2 gånger nu och det är verkligen inte kul där. Kanske jag borde börja plugga som satan för att inte hamna där senare i livet, haha. Det får bli en liten tankeställare där tror jag..

Blev ingen skola idag heller, mår illa efter jag drack mjölk i morse :S Brukar bli så när jag dricker/äter mjölkprodukter tidigt på morgonen, typ som yoghurt oså..

Hämtade ut min poster idag, den var helt okej faktiskt : ) Men iofs, kan Aundrey Hepburn bli ful på kort? Njaaae, inte direkt. Så det blir till att rama in den så fort bakgrundsfärgen har torkat. Behöver nog dock en betongborr för att hänga upp den, då får jag nog vänta ett tag till..pappa är inte den snabbaste personen i världen när det gäller sånt haha.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0