Uddevalla

Lite ändringar har gjorts på bloggen nu, min syster tyckte ju att bilden på min förra header såg ut som en gubbe och det vill jag ju inte. så nu får det bli denna headern : ) hoppas den duger..jag vet att jag inte kan ha den profilbilden men jag vet faktiskt inte hur man byter haha, så får ta min syster till hjälp.

Ska till uddevalla nu iaf : ) har inget busskort så får betala hemresan, billigt haha. men som tur va får vi skuts av lina dit. kanske borde börja greja mig snart för hon skulle hämta upp oss i kungälv klockan sex (?) måste duscha & skit hehe. för
att ni inte ska dö av tröök eftersom jag inte kan blogga mer så lägger jag ut en bra remix på "crank that" ; ) lyssna & njut  


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0