Onsdag

Första skoldagen idag, den var helt okej faktiskt. kul att träffa minnie men det var synd att hanna inte va där. vi har fått nya klasser nu i tvåan pga olika inriktningar, ska bli kul att se hur denna klassen fungerar, den förra var bra. imorse när jag skulle gå upp var jag pigg, sjukt ovanligt faktiskt. jag var till och med vaken när klockan ringde, men det berodde på att elas ringde klockan fem. så låg vaken från fem till klockan sex, jag är fan bäst haha. fick även en ny kalender idag, sådana man får av skolan ni vet. älskar att kladda i dom haha, typ fylla i massa saker. sen så finns det ju även massa bra rabattkuponger där i, men brukar faktiskt aldrig använda dom.

Vill ha helg nu, även om jag inte har några planer. så det är bara att säga till om ni vet något kul som händer ; ) kanske ska till nrj in the park på fredag iaf, får se om jag pallar. vet inte ens vilka artister som kommer dit? hehe. Ne nu ska jag sitta och kladda i min kalender & kolla på beverly hills 90210 : D skriver mer sen kanske, pussss

Kommentarer
Postat av: Teta

vem ska du dit med? :)

2008-08-20 @ 15:08:19
URL: http://tetastyle.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0