Lördag

Igår var inte den mest lyckade kvällen, men träffade iaf snyggingen Minnie & hennes pojkvän ; ) har även märkt att jag inte är skapt för höga pumps, mina fötter är inte så glada på mig just nu. skoskav och ömma som in i helvete : ( kan inte bära några skor just nu, så har gått barfota idag haha. menmen..

Idag blir det till att åka till uddevalla på inflyttningsfest hos emelie, om jag kan få tag på ett fritidskort..ela tog mitt så nu är jag utan, men kanske ska låna min brors om inte han ska dra till sin tjej. vi får hålla tummarna för idag vill jag verkligen inte sitta hemma : ) kanske drar till stan om jag inte får tag på något busskort, hanna darlo' ska ju dit. men då blir det till att betala kontant på bussen med mina enda ören och det gillas inte. vilka bekymmer man kan ha..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0