Lördag

Det är lördag & jag har inte lust till någonting, haha. är sjukt trött så funderar faktiskt på att sova lite.. va ju på nrj igår, helt okej var det. men höjdpunkten var nog afasi & filthy, lazee också. bilder kommer kanske senare för tog kort med mias kamera så hon måste skicka alla till mig först. det var verkligen sjukt mycket folk på spårvagnarna, haha & alla kom för att se ola typ. jag råkade komma med en onödig kommentar när vi väntade på att allt skulle börja & det slutade med några blickar. det är så typiskt mig, men tänker mig inte alltid för, tyvärr. tog även mias så kallade "cigg oskuld" igår, haha, de ni.
Ska nog hoppa in i duschen nu, men har ingen plattång så mitt hår kommer bli jätte lockigt : ( buä. får hoppas att ela kan ta med sig sin plattång när hon kommer tillbaks från hyssna. får ta och säga det till henne tror jag, för klarar mig inte utan en plattång eller ett tag klarar jag mig allt. men blir lite segt i längden med lockigt hår. skriver nog mer senare, ciao

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0