Waking up with headache

Vaknade av min jävla smssignal som jag lyckats byta igår. flög upp ur sängen när mobilen började spela mötley crue - dr feelgood, inte okej. ligger och väntar på jennifer nu, vi ska sova lite och sen käka en feting frukost. runt klockan tolv ska vi ner till ela och kolla på något mickstativ som andreas svetsat? om jag minns rätt. kanske dela några ord om gårdagens bravader, antar att hon är lite pissed off. fick en del klagomål på volymen nämligen : ) får ursäkta gästbloggningen från igår, men jennifer hade väldigt ont i sina fingrar. en del var avkapade och som ni förstår så funkar det ju inte att blogga då. men nu måste jag kolla med jennifer vart hon tagit vägen, lätt att komma bort på vägen ( hihi, rim ) mellan norra och södra : ) ciao.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0