Friday morning

Klockan 03.00 inatt skickade jag in mitt arbete om folkbokförning, så nu återstår bara två arbeten. shit alltså, känner mig som en feting plugghäst. inte okej, enda jag gör på dagarna nu är att plugga. men den gamla goda gaby finns fortfarande kvar, hon kommer fram när kusten är klar. ikväll blir det antagligen rockbaren med sis, längesen jag och hon hittade på något nu. får se vilka vi drar med oss, hoppas slampan är på iaf?!
nu skriker min mage av hunger så ska gå ner och sätta på lite kaffe. vad skulle jag gjort utan mitt älskade kaffe? love love love. sen blir det till att åka till skolan en snabbis, lämna in mina bedårande konstverk.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0