Blomsterfönstret

På fredag sätts betygen, känner att jag har en del press på mig nu. det enda som gäller nu är att köra slut på mig. minsta sömn möjligt, men det tar jag igen snart. all min energi till skolan, även om det känns omöjligt. får fira mitt bra arbete på fredag tillsammans med syrran. helt okej. har redan blivit klar med en rapport och ett arbete om friskvård som skickats in, fler ska bli klara. nu tar jag tag i mitt jävla konstnärsarbete, även om det är något som intresserar mig suger det rätt hårt. börjar ledsna på att läsa om surrealistiska konstnärer och näckrosdammar. nu ska jag jämföra olika konstnärers målningar och göra min egen tolkning på en målning av claude monet eller carl larsson. inte bestämt mig än, salvador dali skiter jag i, han är bara jobbig. nu jäklar ska jag klara detta! gaby fixar.

Kommentarer
Postat av: emol

duktig:)

2010-05-27 @ 11:45:50

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0