Torsdag morgon

Älskar att vakna till fint väder, man blir så glaaaad, im a happy girl now. vaknade precis, ska strax ner och äta något, magen kurrar som fan. ska bara fundera på vad jag ska ha på mig idag, är sugen på jeansshorts och någon slapp oversize tshirt egentligen, men blir nog lite kallt. får nog bli jeansleggins, vit stooor tunika och något annat till. det återstår att se. helvete vad jag vill ha sommar just nu, sommarlov. inga bekymmer i världen, alltid med dom bästa, alltid snyggt klädd, brunbränd, glassa vid stranden, ja ni hajar. nu måste jag skynda mig, ska möta upp jennifer när hon har slutat och prata viktiga affärer, mohaha.

Kommentarer
Postat av: o- mouth

Älskar sool !!!!!! vill ha mer sol längar till sommaren Sola sola sola !! denna sommaren ska jag spedera min tid att vara med dig:D

2010-03-30 @ 01:25:30

Skriv vad du vill här:

Du heter?:
Kom ihåg mig

Mail/msn (visas endast för mig)

Du kanske har en blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0